shine

shine

10 Φεβ 2012

I'm sorry i'm a sucker for this, hopeless romantic, bullshit

Κυνήγησέ την. Γαμώτο, μην κάθεσαι εκεί να περιμένεις να σε πάρει τηλέφωνο, τρέξε πίσω της γιατί αυτό πρέπει να κάνεις αν αγαπάς κάποιον, να μην περιμένεις να σου δώσει ένα σημάδι γιατί μπορεί να μην έρθει ποτέ, μην αφήνεις τους ανθρώπους απλά να σου συμβούν, μην αφήνεις εμένα να σου συμβώ, ή αυτήν, δεν είναι ένα γαμημένο σόου στην τηλεόραση ή ένας ανεμοστρόβιλος. Υπάρχουν άτομα που θα μπορούσα να είχα αγαπήσει αν είχαν μπει σε ένα αεροπλάνο ή έτρεχαν στο δρόμο κυνηγώντας με ή μου τηλεφωνούσαν στις τέσσερις η ώρα το πρωί επειδή ήθελαν να μου μιλήσουν εκείνη ακριβώς τη στιγμή και επειδή δε μπορούν να το μετανιώσουν και πάντα πίστευα ότι θα ήμουν εγώ η μόνη που θα έκανα τρελά πράγματα για ανθρώπους που δεν θα τους καιγόταν καρφάκι να κάνουν το ίδιο ή να είναι απόλυτα ευάλωτοι και ειλικρινείς και το να κάνεις κάποιον να σε ερωτευτεί είναι εύκολο και το να ταξιδέψεις 3000 χιλιόμετρα σε τέσσερις μέρες μετράει γιατί δε μπορείς απλά να κάθεσαι εκεί και να μην κάνεις τίποτα και το να αναπνέεις στο τηλέφωνο δεν είναι η ιδέα που έχουν όλοι για την αγάπη αλλά είναι ο τρόπος που το αναγνωρίζω γιατί είναι αυτό που κάνω. Πήγαινε και φώναξέ το και μείνε μαζί της με όλους τους τρόπους που έχουν σημασία γιατί αυτό είναι όμορφο και αυτό είναι γεναιόδωρο και αυτό είναι το να αγαπάς κάποιον, είναι ωμό και είναι αφύλαχτο, και είναι το μόνο που αξίζει, αλήθεια.

1 σχόλιο: